Sara & Thea

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara & Thea - 28 februari 2011 18:15

                     Hello Hello            

Undra varför jag inte skrev igår men ja ja idag var skolan sådår hade nationella prov :( tror de gick ganska bra vi ska ha 21 prov under 3 eller 4 veckor i Svenska Engelska och Matte men tror väll att de inte kommer att bli så svår vi får hoppas... i skolan idag hade vi de vanliga men imorgon ska vi på skolbio och kolla på en norsk film med norsk text jag kan inte norska så kommer typ inte fatta något sen vet jag inte vad jag ska göra...solsidan var BÄST igår jag kollar på de varje söndag för att de är så bra...............Är så nervös inför alla prov som kommer :( ska snart äta blä blä...

bye bye    



                                  SaraBrattlöf                              


Av Sara & Thea - 27 februari 2011 13:54

                                                Hej Hej!!

idag har jag varit inne i stan Eric ich hans kompis skulle köpa något på clasohlsson.. sen gick vi och fikade i stan det var gott när vi skulle åka hem då körde vi "gul bil" och jag och mamma vann med var det 3 gula bilar medans de fick 1 lastbil som var lite orange gul och jag tror de fick 1 gul bil ja ja vi tävlar om allt kan man säga! Mamma väckte mig typ 11.30 gick upp åt en macka och åkte in till staden! Nu sitter man här i soffan och har skit ont i magen åt lite för mycket kakor!

  


                         SaraBrattlöf                

Av Sara & Thea - 27 februari 2011 13:54

                                                Hej Hej!!

idag har jag varit inne i stan Eric ich hans kompis skulle köpa något på clasohlsson.. sen gick vi och fikade i stan det var gott när vi skulle åka hem då körde vi "gul bil" och jag och mamma vann med var det 3 gula bilar medans de fick 1 lastbil som var lite orange gul och jag tror de fick 1 gul bil ja ja vi tävlar om allt kan man säga! Mamma väckte mig typ 11.30 gick upp åt en macka och åkte in till staden! Nu sitter man här i soffan och har skit ont i magen åt lite för mycket kakor!

  


                         SaraBrattlöf                

Av Sara & Thea - 26 februari 2011 14:40

                                                    Hej!!

Hello kvällen var BÄST det bärjade med att åka till arosfortet Tjejerna vann såklart vi hette VINNARNA det var nog därför vi vann!!

så blev det Harrys jag åt kycklingvingar mums!!

fick med mig typ 4 st vatten flaskor men det var inte gott vatten =(

nu sitter jag här i soffan och har precis ätit pannkakor!

 Och så sitter man med de bästa!!




                             SaraBrattlöf                                

Av Sara & Thea - 25 februari 2011 14:20

                                             Hej!

duschade typ för en timma sedan har suttit vid datan och sånt skulle precis kamma ut håret men så klart gick det inte sitter och kammar och kammar men går inte så arg jag blir   





                  SaraBrattlöf    

Av Sara & Thea - 25 februari 2011 09:42

                                    God morgon!!

idag har jag inte hunnit göra så mycket men ska hinna med jättemycket. jag vaknade precis utav att Zack skällde.nu ska jag snart äta frulle och duscha. igår kväll så gjorde man inte så mycket mer änn det vanliga kollade på sveriges värsta bilförare och typ inget mer.

nu måste jag dricka C-vitamin för att typ bli piggare det smakar apelsin med kolsyra och något till som jag inte kan beskriva.......jo förästen vatten haha.



                    /  SaraBrattlöf             

Av Sara & Thea - 24 februari 2011 19:24

                                     Hej igen!!

Har nästan precis ätit mat är shit mätt!!

Eric försöker hjälpa mig med en bild går inte så bra men ja ja!

Har skaffat en annan bild nu som blev mycket bättre!

Kommer att ändra bloggen lite varje dag för rom byggdes juh inte på en dag...

Älskar hundar sååå mycket !!!!




                      /  SaraBrattlöf    


Av Sara & Thea - 24 februari 2011 16:54

                              Hello  Bloggen!!


Hej jag vaknade kl typ 11 utav att Eric väckte mig

 gick upp åt inte någon frukost idag för att min Farfar kom och hämtade oss, vi åkte till Eurostop och åt gott, 

 Jag åt köttbullar och mos mums.

 Vi gick in till Östras och köpte lite fika, jag köpte mousse. Bloggar säkert lite till sedan! 



                      / SaraBrattlöf   





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards