Sara & Thea

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara & Thea - 30 juni 2011 22:49

Jag ville bara säga en sak och den saken är:






































































































GOD NATT!!! 









                           

Av Sara & Thea - 30 juni 2011 20:21

                                                        heejsan!


idag var det fotbollsträning men jag var bara där uppe jag var inte med för att jag hade ont i mitt finger tränarna ville se om jag kunde vara med på en cup men de ville inte att jag skulle få ondare i fingret så en annan målvakt fick hoppa in. Eftersom att jag skulle ha ihop tejpade fingrar i minst 2 veckor och jag har haft det i 2 dagar men cupen är typ om några dagar men men det finns inte mycket att göra åt det tyvärr ! :'(




Jaja imon händer iallafall en rolig sak som ni får veta imon och kanske kommer några bilder ifrån den "saken" imon!!! ha en bra helg! :)




                                            

                                           

Av Sara & Thea - 30 juni 2011 14:22

                           Heej 


igår till idag bar jag varit på övernattning så bloggade juh inte jag hade ingen teckning på telefonen så kunde inte sms:a ringa eller vara ute på Internet BORING!!! Så när jag kom hem så ringde det på mobilen och jag svarade så klart då var det Theas pappa som ringde och undrade om Thea var där så sa jag att Thea precis kom hem (de var sant) att hon inte hade några nycklar in  i huset så jag tyckte synd om henne för att hon inte hade någon mobil heller så jag gick hem till henne och så fick hon ringa så löste ALLT sig! så nu ska jag faktiskt packa upp kanske bloggar ikväll!






                                            

                                    

Av Sara & Thea - 28 juni 2011 23:04

heej på dig!


idag tillbringade jag denna fina kväll på akuten inte roligt! 

 i söndags hade vi en helt vanlig träning och jag fick bollen på fingret jag trodde att de skulle gå över snabbt och jag gick in på planen igen men de gick inte och igår natt vaknade jag 2 gånger av smarta i fingret så vi åkte in idag jag och mamma väntade i 2 timmar innan de hände något sedan var de något i fingret så de sa att vi skulle ner till ingången och vänta på något så gick jag och mamma vilse på sjukhuset istället   men sen hittade vi rätt till slut! men de var en bit av benet i fingret som hade gått av så de tejpade 2 av mina fingrar 







jag är med och tävlar i  http://lexoria.bloggplatsen.se/2011/06/27/5700335-veckans-blogg/  

att bli veckans blogg 








                                                            

Av Sara & Thea - 25 juni 2011 00:51

                                                  Tjabba!!



Glad midsommar alla lite sent kanske? idag har jag varit på liseberg jag åkte atmosfear, kanonen, lisebergsbanan, balder, höjd skräcken, flumeride, kållerado mm. hade jätteroligt. AtmosFear är europas högsta fritt fall!!!!!!!! 

   Lite fakta till er som tänker att åka AtmosFear!




Hur fort faller man? 110 km/h.

Hur lång tid tar det att åka? det tar ungefär 2 min.

Falltiden? 3,1 sekunder

Vilken är fallhöjden? 90 meter

Hur mycket pengar kostade de att bygga AtmosFear? 50 miljoner kronor 

Är det farligt att åka AtmosFear? nej absolut inte men med tanke på höjd och hastighet kan det vara e utmaning

Finns det någon risk att slå i benen under åkturen?nej

Finns den någon risk att byglarna åker upp under färden? Nej de kan inte gå upp

All fakta hittar du på www.liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Attraktioner/AtmosFear/Fakta-AtmosFear/

Det var där jag tog denna fatan ifrån :D

Och där finns också en video och bilder!


_________________________________________________





Ja nu ska jag vell gå och lägga mig jag är riktigt TRÖTT!!!!! ha en trevlig helg! :D






   

Av Sara & Thea - 20 juni 2011 20:16

Heej!                                                                                                                                                                                                Matchen igår gick skita bra vi vann med 4-2 mot kvibille!    Vi fick SIVLER i serien!                                                                                                                                                               Thea ska slagga här ikväll vi ska ha riktigt roligt!                                                                                                                     Adda mig på www.dayviews.se jag heter Blondieee                                                                                                                                                         Ha de gött!                                                                                                                                                                                                                                                                                               









Av Sara & Thea - 18 juni 2011 14:15

Heeejsan


just nu sitter jag och äter på denna stora klubba

   mums!! kanske bloggar sedan bye




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              







Av Sara & Thea - 16 juni 2011 21:08

                                         Tjabba


Nu har fått ett efterlängtat sommarlov hade köpt en ring på nätet en sån här :

   jättefin i know!

Men jag köpte den för exakt en vecka sedan jag kollade mån,tis och ons jag var jätterädd att den inte skulle komma till skolavslutningen meen som tur var så kom den idag!!

Sedan hade jag en klänning och jättestora klackar på ett par skor såklart! så jag blev jättttttttttttttelång!!!!!

jag har 5000 sms imånden så jag smsar på! nu ska jag njuta av ett SOMMARLOV!! så bye bye




                                        Sara    


                     

Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards