Sara & Thea

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara & Thea - 11 juli 2011 23:13

Hejsan nu vill jag ta en liten paus i bloggandet men jag kommer tillbaka såklart!! Men jag vet inte riktigt hur länge men ett litet tag så bye bye!







                                           

Av Sara & Thea - 7 juli 2011 20:41

                                               Tjabba!                                                                                                                                                                                                                                                                                        Är ledsen att jag inte har skrivit på länge men har bara inte haft lust :( idag var det fotbollsträning fick juh inte stå i mål så fick spela ute roligt men roligare att stå i mål! igår vaknade jag kl 15:00 fattar ni???? och idag vaknade jag 12:30 hur kan jag sova så länge? och typ alla andra dagar har jag varit med Thea ROLIGT!! Sen gick jag på bio med Allie också den filmen var bra! nu sitter jag bara och slappar! bye bye :DD                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          













Av Sara & Thea - 3 juli 2011 12:32

                                      Heej!



igår gick jag och allie på bio den hette kronjuvelerna joo den var ganska bra tyckte jag! efter de gick vi till Thea och va där en stud och sedan stack jag och Thea hem till mig och sov över och ikväll/natt ska jag och Thea och Allie sova i tält kul och mycket roligt!!! så nu ska jag och Thea sätta upp tältet! bye bye!





                                        

Av Sara & Thea - 2 juli 2011 12:03

                                         Hejsan!


nu ska jag berätta om går dagen! jag var på fun city! med Thea  hennes lillasyster vann första vinst och vann 1 m lång nalle puh Grattis jag vann ingenting roligt!!    NOT!!!

har fortfarande ont i mitt finger buuh! hej då!







                                             

Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards