Sara & Thea

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara & Thea - 15 oktober 2011 20:13

Tjjjjjeeeena!




Idag åkte jag och lämnade bullar på en loppis typ vid 10....

Sedan väntade vi på alla som skulle komma till erics släktkalas alla kom och vi åt gick ut och så träffade jag Ella och Jasmine! <3

Vi kom hem och åt tårta och sedan fick jag göra jennifers jobb med tidningar och jag tycker synd om mig men jag är STOLT! :D ha de!




/Sara :D

Av Sara & Thea - 14 oktober 2011 22:50






/Sara  

Av Sara & Thea - 14 oktober 2011 22:33

Heeeeej!!!




Haft en skit rolig kväll med underbara vänner!

Jag åt sen stac jag till citygården där Andreas, Simon, Ella, Alicia, Nelly, Moa, Amanda va!

Vi började med ansiktsmasker

   Ja och sedan tvättade vi bort dem och började med smink och hår!

          Ja!!!!!!!!








/Sara :D

Av Sara & Thea - 14 oktober 2011 15:55

Haiiii!




Idag hade vi spanska och hemkunskap
   Jaa, maten
   och dukningen!
De var ganska gott, haha ett av borden kom och smakade utav oss!


/Sara 



Av Sara & Thea - 13 oktober 2011 18:09

Heej!!



Sorry att jag inte skrivit på ett tag :(

Idag var jag på girl power gruppen vi spelade fotboll och käkade korv, ja så när vi spelade fotboll så kom 3 killar så de var killarna mot tjejerna! Och tjejerna vann SÅKLART! Vi ägde!

Så imorgon blire citygården igen när vi ska ha spa och jag ska få sminka en person!  :DDDDDD

Ni sitter jag och lyssnar på musik - save the world och andrè!!!!!!!!!!!!!




/Sara

Av Sara & Thea - 10 oktober 2011 19:20

                                                heej

första dagen är typ den jobbigaste av alla men den gick ganska snabbt.  Ihelgen har jag varit oss min pappa :). Det var jätte kul. Jag var på party oss en kompis som heter Olivia:). Killar skulle klä ut sig till tjejer och tjejer ska klä ut sig till killar jag klädde ut mig till en hårdrockare. Dagen efter så fick jag ha släkt-kalas. Jag fick typ jätte mkt:)

Hejdå





//gissa på

Av Sara & Thea - 7 oktober 2011 15:00

Tjena!




Idag var vi på österled igen och vi fick åka konferansbuss dit och vanlig buss hem Najjjjjs!

Sedan hade vi SPANSKA och de var soft men en sak saknades NELLY och alla andra vi går inte i samma grupp på spanskan hade varit bäst om de också hade varit där men fick nöja mig med min klass och de var helt okey! 

Och sedan hemkunskap och vi gjorde pannkakor och som vanligt blir mina pannkakor helt dumma! Men goda blev de!

   Ahh en bild med! 








/Sara :D

Av Sara & Thea - 5 oktober 2011 21:12

Tjena!




Idag hade vi fotbollsträning de var ROLIGT och helt UNDERBART! Älskar de!

Och snart ska vi träna lite på grus och i combihallen ska bli roligt! 

Jag har precis gjort klart denna dumma engelska läxan jag valde en jättekonstig låt så jag fick ändra så de har jag suttit med nu!

Imån är mammas födelsedag och jag ska bort efter skolan hehe jag ska med "girlpower" och bli stylad (Stavning) Nelly, Ella, Johanna och Becka ska med!!!!!!!!!!!! Och många fler längtar asså!




/Sara :D

Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards