Sara & Thea

Alla inlägg under september 2011

Av Sara & Thea - 30 september 2011 15:58

heeej:D


idag ska vi på höstfest:) det är med fotbollen. Imon ska jag ha ett party det ska va hela klassen +BÄSTA Sara,Evelina,Mathilda,Olivia. vi ska äta TACCO :D efter festen ska sara sova oss mig:). Jag frågade mamma om de som ville sova över fick men då sa hon att då vill säkert alla sova oss mig!. Men en gång när jag och Sara va så frågade mamma om Sara ville sova oss mig:p. Sara in my life <3

Av Sara & Thea - 30 september 2011 14:38

Heeej.



Jag frågade thea om hon ville hoppa in i bloggen och hon sa ja! So why not?

Idag fick vi inte reda på  vilket språk vi skulle ha för att de var 62 st som hade valt spanska på 4 skolor så de hade inte bestämt vilka grupper! Jag är jättenervös om jag inte får spanska!


Jag är med thea nu för ikväll ska vi till fotbollsfest så jag och thea "hänger" lite!



/Sara

Av Sara & Thea - 30 september 2011 13:40


  Hejsan nu har jag kommit in i denna bloggen. Jag  heter Thea! Idag har jag varit i skolan:(.Tråkigt som vanligt 

...

Av Sara & Thea - 29 september 2011 17:36

Tjena!




Kom nästan precis hem från tjejklubben på citygårde eller förlåt "girlpower" haha vi döpte om det idag! Jag har precis fixat theas presenter tills lördag!                              Någon som kan gissa?
Vi fick inte gloser denna vecka vi fick en text på en låt som vi ska översätta till svenska och sedan ska vi skriva vad vi tror låtskrivaren vill få ut av låten eller de var något sånt! 



       /Sara 




Av Sara & Thea - 28 september 2011 20:55

Heeeej




Nu sitter jag och gör läxan samtidigt som jag gör läxan!

Jag stack till thea en stund och kollade på hennes nya dator och högtalare! 

Nu ska jag nog lägga mig snart är skita trött!


/Sara :D    

Av Sara & Thea - 28 september 2011 14:25

 Heej.



Nu har jag precis kommit hem från skolan. Vi slutade kl 1 men jag stannade med thea en liten stund på träslöjden för hon fyller år idag!!!

Nu ska jag göra läxan jag kanske tar en liten paus i läxan så jag kan blogga lite!


/Sara

Av Sara & Thea - 28 september 2011 07:09

Grattis Thea på födelsedagen!!!!

Hoppas att du får en bra dag! <3

Av Sara & Thea - 27 september 2011 18:50

Heej...



Nu har jag precis kommit hem från citygården! Vi hade jätteroligt!!!! Vi åt våfflor med glas och sylt! Och till efterätt blev det chokladbollar. Nästa gång ska vi ha PIZZA och choklad muffins! Jättenyttigt! Nu ska jag snart fixa Alicias "Header" och göra läxan!

Och igår sov jag och Thea över och vi fick nybakta bullar av mamma!

   Har ni kanske lärt er några nya ord? 

   Bjuder på bilden!!!!!¨





                                                                                                              //Sara





Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards