Sara & Thea

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara & Thea - 26 maj 2011 19:12

    Heej!

förlåt att jag inte har skrivit på länge

ska göra de bättre!!

Idag i skolan hade vi något som kallas talang-jakten och de innebär att 2 bidrag från varje klass ska vara med och sedan har man en tävling!

Den jag la min röst på var en liten kille som dansade precis som Michael Jackson åå han ägde!!

happas att han vinner!! de får vi reda på imorgon!

ska nu skriva lite om vad jag gjort denna veckan


Måndag: Var jag men Thea vi hade jätteroligt eller de har vi väl ALLTID!!

Tisdag: samma sak :)

Onsdag: samma igen :) 

Torsdag: har jag varit i stan med mamma så träffade vi min kusin!


Imorgon ska jag spela match men en är på semester så vi får se hur de går :/ vi ligger 1 i hela serien snacka om att jag är GLAD!! 



Bye bye




                                        

Av Sara & Thea - 17 maj 2011 21:30

ett snabbt inlägg nu ska gå och lägga mig jag har precis spelat match vi vann med 

7-0 jag har inte släppt in något mål under 3 matcher är ganska GLAD skriver kanske imon goo natt 




                                                  Sara     

Av Sara & Thea - 17 maj 2011 15:13

Heeeej



Ledsen att jag inte 

har kunnat

skriva eller joo

jag har kunnat 

men har typ inte 

haft tid!

Tror att jag 

skriver ikväll också

Ska nog har veckanslåt

någon gång under 

veckan ska

jag lägga

ut låten

ha de så gött!




                                    Sara       

Av Sara & Thea - 13 maj 2011 19:57

                                        Tjabba!                                                                                                                                                                                                                                                                  Jag kom precis hem ifrån en match den gick JÄTTEBRA vann med 3-0 mot Gullbranstorp!                                              Dagen har varit BÄST först skola till 12:40 jag och 7 andra kompisar gick till en sjö och badade (lite kallt kanske) sedan gick jag på utvecklingssamtal sen hem och fixa allt och åka till matchen som gick jättebra fotbollensdag imorgon men nu ska jag gå så bye bye





                                     

           

             

                                      Sara          



Av Sara & Thea - 8 maj 2011 16:45

                                        Nemen heej                                                                                                                                                                                                                                                           nu ska jag berätta lite vad vi har gjort!                                                                    Lördag                                                            Först så packade vi upp allting sedan åkte vi och tränade (fotboll) i 3 timmar sedan blev de badhuset! sedan gick vi tillbaka till där vi sov sedan gick vi till en pizzeria och åt sedan gick vi tillbaka och såg på film och åt godis sedan igen gick vi och la oss!                                                                                                         Söndag                                                          vi gick upp kl 8:00 vi packade upp vi åt frukost vi åkte och spelade fotboll sen fick vi åka hem!

sen kl 3 spelade vi match mot ois vi vann med 6-0 är så himla GLAD   tycker vi gjorde de bra tjejer!!!!!!!!!!! bye bye nu ska jag duscha!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Sara            





   









Av Sara & Thea - 5 maj 2011 17:21

                                                 Heej




   De skulle inte bli något bloggande idag men varför inte kommer kanske ett imorgon men inget på lördag!

är nog lite beroende av bloggen den är juh så fin!

nu ska jag snart iväg!

Nu ska jag läsa del 12 av Elinos! bye bye




                                  Sara      

Av Sara & Thea - 4 maj 2011 21:27

Jag ska försöka att logga in på mobilen och skriva lite men om jag inte gör de så vet ni varför om ni inte vet så får ni kolla på de senaste inläggen! bye bye!




                Sara     

Av Sara & Thea - 4 maj 2011 21:23

                                            Heej



kollade nyss statistiken de var bra idag!!!


Skulle egentligen inte skriva idag men de blev ett + för er 

va med Thea idag var jätteroligt!!

men nu ska jag SOVA så bye bye!!!





                                Sara      

Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards