Sara & Thea

Alla inlägg under april 2011

Av Sara & Thea - 29 april 2011 20:00

     

Jag är med och tävlar om ett par valfria converse på denna sidan   www.bradsinfashion.com

Och du hittar tävlingen här www.kandylandy.se/2011/april/converse-tavling-avslutad-men-paborgar-en-li.html#comment

Av Sara & Thea - 27 april 2011 20:43

                                        Hej


Just nu sitter jag med min engelska läxa de är ganska jobbigt men de måste göras   de går jättebra med läxorna varje vecka och de är bra   just nu kollar jag på halv 8 hos mig! sådär bra 








 

 

 

 

                                     Sara           

Av Sara & Thea - 25 april 2011 20:33

                                            Heej


Jag vet att de har varit dålig uppgraderig men har inte haft tid på lovet men jag lovar de ska vara bättre  

Idag var vi på stranden och fikade och sedan var jag med Fiffi vi hoppade studsmatta vi hade jätteroligt vi åt pyttipanna gott

Jag duschade precis och ska snart kamma ut håret! så bye bye











                                                                                                                                                                                                                                                 Sara      

Av Sara & Thea - 23 april 2011 12:00

                                         God morgon!


igår var jag med alli och vi pärlade oss själva blev bra idag ska jag pärla bara mig själv kan nog lägga ut en bild sedan vi får  se de är något man får fixa själv de går att köpa pärlor och en skiva och allt man behöver i leksaksaffärer jag pärlade Marie picasso kan nog lägga ut en bild på den med! nu ska jag pärla!



                                 Sara     




 

Av Sara & Thea - 20 april 2011 14:03

                                                Tjabba!


Är hemkommen från en fotbollscup gick så där -.-

Ska snart duscha ska bara äta någonting först har inte ätit sen i morse! sen vet jag inte vad jag ska göra! nu ska jag chatta med en kompis på msn så bye bye!



                                   Sara     


Av Sara & Thea - 19 april 2011 12:05

                                          Heeej



jag glömde att skriva att jag var hos tandläkaren igår de var inga hål men han fick dra ut två halvor av två tänder de gjorde inte ont för att jag fick bedövningssalva så jag kände ingenting!

De var många son var inne och kollade på min blogg igår fortsätt att kolla ;) Som ni kanske har markt har jag inte hunnit att blogga varje dag men jag försöker!

Hela helgen har jag varit med Thea och vi har haft de BÄST!! 

Gud vad jag älskar mina Fotbollsskor!

Idag ska jag kolla om Thea vill vara eller så får jag vell ringa någon annan annars slappar jag bara!!!



               Sara          


Av Sara & Thea - 18 april 2011 19:26

                                          Hej!!




          Jag har köpt fotbollsskor nu de ser ut så här 

  

GUD ÄLSKAR de här skorna synd att man inte kan gå i de på vardagarna utan att bara träna i de!!! nu ska jag gå i de hemma och kolla att inte de är för små om de är de så får jag lämna tillbaka de!


jag har ätit grillat MUMS!! har så ont i fötterna har gått hela dagen så har ganska ont!!!






 








                                                  Sara      















Av Sara & Thea - 17 april 2011 22:29

                                       heej



Jag letar och letar efter fotbollsskor men hittar inga som är snygga och inte kostar så mycket nu kollade jag på Google och sökte på "Fotbollsskor" och fick upp detta 


Och jag tycker de är hur snygga som helst men jag hittar inte de någonstans jag vill ha de!!!!!!

jag hittade dessa också på Google


GUD så fula de är!!!! ingen hade kunat spela fotboll i de!!!









    




 

 

                                Sara        

Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards