Sara & Thea

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara & Thea - 31 mars 2011 20:57

                           förlåt att inte jag har bloggat idag men har haft mycket läxor nu ska jag gå och lägga mig                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  


                                          Sara       

Av Sara & Thea - 26 mars 2011 21:24

                                               Hej på er



dagen var värkligen bäst!! dagen började med att jag åkte upp till skolan och vi hade show och sedan åkte jag hem och började fixa allt till kvällen och sen kom 2 av mina kompisar och vi gick upp till skogen och fottade lite och sen kom alla andra och vi åt och åt och sen spelade vi spel och så sen när de var eart hour och blev en av kompisarna jätterädd de var kul och nu sitter jag här med Thea och gör inget


                                   




                                  Sara & Thea         

Av Sara & Thea - 25 mars 2011 20:50

                                                    hej hej  


ni som inte har fattat var de min födelsedag igår! hade så trevligt!! först skola sen tjejklubb sen tårta och till sist HARRYS! perfect!! dagen idag var så här först skola slutade 20 i 1 sen va men 2 av mina vänner vi hade de BÄST hur kul som hälst och nu sitter jag här och har inget att göra så tänkte blogga lite jag bloggar inte varje dag som ni säkert har märkt!


längtar så tills imån bloggar om de imån kväll!!


nu sitter jag och kollar på let's dance avslutet fast jag kollar inte direkt utan har bara de i bakrunden! jag har skadat mitt knä och får inte springa men de börjar bli bättre    låvar att blogga om jag hinner imån annars blir de på söndag!! bye bye 




                          



            Sara       

 

Av Sara & Thea - 24 mars 2011 07:05







De är en speciell dag idag    

Av Sara & Thea - 21 mars 2011 17:50

                                                Hej

idag i skolan så hade vi elevensval det var inte kul eller jo om man fickk vara inne mennu fick man inte de vi hade problemslösningsbana i matte den andra var rolig man skulle knyta fast händerna i rep och sen skulle man sätta de i ett annat rep som var runt hela banan och sen fans de problem på vägen :) sen när jag kom hem var jag med en kompis en liten stund och sedan så åkte jag hem :))bye bye



                  Sara        

Av Sara & Thea - 21 mars 2011 16:56

                                    DAGS FÖR TÄVLING!



Ni som har blogg och kollar på min ska kommentera detta så kan man vinna men man vinner inget joo ÄRAN jag kommer kolla på eran header eller över bild på eran blogg och så klart måste ni skriva vad bloggen heter jag kommer försöka säga vem som vinner varje vecka eller det brås på hur många som kommenterar!!




                                       Sara       

Av Sara & Thea - 20 mars 2011 18:40

                                       Tjabba Tjena Hållå :)




just nu sitter jag och kollar på top model och ska kolla på sol sidan ikväll synd att de är sista avsnittet ikväll :( sen ska jag gå och lägga mig är trött redan nu men måste bara se sol sidan... packa gympapåsen & väskan tills imån.. nu har vi gjort klart nationella proven nu denna veckan är de bara de som har missat och jag har inte missat ett enda så nu är de och pusta ut hoppas jag får reda på hur de har gått på matten imån matte läraren har hållt på och berättat för vissa barn i klassen men inte jag än så länge :( bye bye




                                             Sara   



                                              

Av Sara & Thea - 17 mars 2011 17:38

   Vad tycker ni om Yatzy??? skicka gärna frågor och skriv kommentera så blir jag jätteglad :) 



                                      Sara     

Presentation


Tjenare :)
Vi heter Sara och Thea.
Vi har båda ett väldigt stort intresse av fotboll. Och vi älskar också att fotografera :)
vi hoppas att du gillar bloggen och att du följer tipsar till kompisar o.s.v. hej så länge :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 Under 18
 18-20
 21-31
 31-41
 41-51
 51-61
 Över 61

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Försvunna Barn

länkar

hjärta


Ovido - Quiz & Flashcards